Nr. ywxvwde Marian Popescu XERCIIUDEMEMORIEMICjISTORIEATEATRULUIINDEPENDENTDIN2OMhNIAmetooPLEDOARIEPENTRUEMANCIPAREAREPREZENTjRIIfemeilor n teatru3UNTUNPRODUSALEXPERIENELOR teatrale relevante de la Teatrul Tineretului DIN0IATRA.EAMIANINAjRBUNARIUCENTENAR- INTERVIU -4EATRULUNEINAIUNI0REMIILEUROPAPENTRU4EATRU4EATRULCAFORMjDEREZISTENj10 ani mai trziuEDITORIALAnul acesta este unul extrem de special wvwvxvwRegele moare de Eugen BvByvxvvgyv CENTENAR wvvun moment potrivit pentru reevaluarea un brainstorming al oamenilor de teatru wENGtqrl ml nlmt nmywxvwxvvxz revistascena.roCa independent cu fiecarePROIECTTREBUIESjOIEICUMVADELACAPjT exercitiu de memorieMERITATOARETOTEFORTUL exercitiu de memoriewxAVRACOSTELIVjCANINULDERASjOBEZ exercitiu de memoriewAccesul la resurse este ESENIAL exercitiu de memoriewNicoleta Lefter Am migrat interviuxzCENTENAR. 4EATRULUNEINAIUNIcentenarz ARPAS vxxxwvvw IANINAjRBUNARIU interviuxv4EATRULCAFORMjDEREZISTENj inoutyvNRITMDEHIPHOPPRINTREBRhNZjCABLURIISTELUE inoutyz2EGIZORULNDREI-jJERI B profilyGo not to Wittenberg eseuz2EZIDENELE2EACTORprofilyDialog Antonio Tabaresdialogx0LEDEZPENTRU4INERIIUROTHALIA festivalx4IMPUL0UBLICULUI 0555SCENELEy44 34.n afara cercului zzPUZZLENEW YORKARNjTEATRALjsN.9I7ASHINGTON zx0342–E4OO0LEDOARIEPENTRUEMANCIPAREAREPREZENTjRIIFEMEIIsNTEATRU zyCONTRASENSNSPIRAIAORESURSjINEPUI-ZABILj zELACORPORAIELASjRBjTOA-REAFAMILIALjCUCAMERADEFILMATDINMsNj ..32 4 4zvzCENTENARg demersuri de restabilire a unui minim BxwCENTENAR. 4EATRULUNEINAIUNICENTENARunui plan de management care include xwxwxwcare ar trebui puse pentru ca din xwxvwENG BwvxvvvMai sunt naionale teatrele naionale IMarian CENTENARprovenind din wSimbolistica totalitatea a ww xvwde sunt repuse ale ideii xvva de Acest proces este de mai bine de un a Bxvveditorial de tip wCENTENARDe ce Naional IAlina wzwzBwvwzmai importante teatre din arealul cultural Bwvwvde i CENTENARxvvxvwvwxwzB B wvvwxvgEXERCITIU DE MEMORIEwvxBxwBBwENGnm xvvwgxvxvvyxvv Bxvvspectacolul zcare propunea de asemenea un concept xyvvvxvvwxxvvTeatrul fr Frontiere la 21 de aniCa independent cu fiecare proiect trebuie SjOIEICUMVADELACAPjTBwv g xvde tineri actori au luat parte la aceste xvvxvv gEXERCITIU DE MEMORIEcreativitate sunt unelte importante gxvvy gEXERCITIU DE MEMORIEwwBBvB Bwxwwwvproiectul Bgzunui proiect european wBBwxvwxwwwwyB8 wwprogramul european de mobilitate xvwwxvw EXERCITIU DE MEMORIEFundaia Gabriela Tudor la 21 de aniA meritat oare tot efortulwyxvwxxvwzde asemenea momente importante xvxvwxzyvxwxvxvvxxvxvvy sau internarea mea xvwyultimului proiect european xvwBxvvBBgxvwvxvwyvwxvxvvvvg xvEXERCITIU DE MEMORIEENGulnlwzBxvvxxvvzBxvwxvBwvproblemele majore existente la nivelul iwvxvvvmajoritatea spectacolelor produse sau xvwxvwBxvwxvxwgxvwnegative prin care am trecut gxvgdespre un teatru contemporan al viitorului EXERCITIU DE MEMORIEwiB aparatulmediatvemisiunireclameindustria xvvgAuleu la 13 aniAVRACOSTELIVjCANINULDERASjOBEZ wwgENGmnEXERCITIU DE MEMORIEwBBxwwB Mare parte a Bxxbine pe GBBEXERCITIU DE MEMORIEwEXERCITIU DE MEMORIEFestivalul Temps d39Images la 10 de aniCCESULLARESURSEESTEESENIALENG ml xvvBBy xvwwinterese intelectuale care se conjugau cu noi interese artistice precum arta BBxvwwla crearea unui discurs despre artele ceva ce de obicei nu se spune prea xvwvgwEXERCITIU DE MEMORIEpe care un angajat al ministerului o avea wvxvwv BwvxvvB Din punct de vedere artistic un moment spectacolului xvwwxvwzspectacolul v dosarul de Securitate al scriitorului Dorin xvvwxwywywEXERCITIU DE MEMORIEwv zBugetul pentru proiecte culturale este de decontare este inutil complicat Bwv Sectorul independent are nevoie 9xwB B yxvINTERVIU3UNTUNPRODUSALEXPERIENELORTEATRALErelevante de pe scena Teatrului Tineretuluieste ca cei care au propuneri de proiecte xxxwB xwINTERVIUENG wyconceptul care aduna toate evenimentele x 9vconsultant artistic al teatrului din ultimii wv BwwBmulte lucruri care trebuie reinventate gy yyzxxINTERVIU vvvgvv xw aducem la teatru copii din mediul rural wv Bcunoscute care dispuneau de bugete BxvwxxyINTERVIUy Bmai dea errorxvw vgxvvxvwyyvv wv wxwxzINTERVIUAm migrat dinspre SCENjsNSPREPUBLICgxvwy xxxgg spectacolului iggf gg ani un gINTERVIUxg ggf spectacolul xB gg gByvzv g xgwv g ENG xFESTIVALMai aproape de public Pledez pentru 4INERIIUROTHALIAxvwxvwun colaj de impresii legate de aceste Bcare este BgBxFESTIVALENG xvwpe care le are gLimiteBggceva mai radical din punct de vedere g Bani bani bani bani Bani bani bani bani Bani bani bani bani Bani bani bani bani Bpe picioare proiecte teatrale coerente BxDIALOGAMENI0ERSONAJE2EALITjI xvww Am montat un singur text wByyxvxvxvwvvw B B zzg B g B ENG nlms B gpe mine la go investigare asupra naturii umane care xDIALOGyvINOUTPremiile Europa pentru Teatru 20174EATRULCAFORMjDEREZISTENjwwxwxvwtensiuni erau provocate de alegerile gdevenind un exemplu pentru spectatorii wyxvwwzItalianul Alessandro Sciarroni e greu v ywINOUTENGmr uuuupt cu subtitlul n spectacolul poate xvvlor calendar comun cu al campaniei reale zy yxINOUTxveste descris spectacolul pe pagina zyBcompaniei bat un ritm obsesiv zy nu e numai permanent de lucru spectatorului care al spectacolului poate ro despre xvw un scenariu plin de umor inteligent Roma Armee wRoma Armee drept pentru care a marcat cu acutele Roma Armee yyINOUTyvvvvvvval spectacolului Bdin acest sentiment pe care B dimensiune multimedia extrem xwspectacolului se poate vedea al spectacolui wspectacol B xvw yzINOUTNRITMDEHIPHOPPRINTREBRhNZjCABLURIISTELUEIrina xgBun inventar al grupurilor sociale cuprinde pe de o parte discursuri originale European pe parcursul unui semestru embargoul impus de Moscova importurilor Bxvvywg BENG BBwBxyla discursul cu ansamblul actoricesc pentru a imagina un viitor european B versiune a va cuprinde ByINOUTyPROFIL g Bg wvv g BIvonaxvwNuntaxvw BBacantelexvww NTEATRUTREBUIESjNEsNDRjGOSTIMARTISTICUNULDEALTULENG wwwPulverizareg xgx g gReactore text intitulat g B gg g yPROFILENGnlmrqqq t yPROFIL2EZIDENELE2EACTORg pornind BxvwW a putea lucra cu unul dintre cei doi mentori WxvwxvwvvyvzvxvvxwvzxvwSCENELE PUBLICULUIMarian yg care vor cu yvBTimpul Publicului IIa meritatpierderea timpului spectatorului timpul pierdut al spectatorului care merge vyv9ENGMirella zvw xvw in inima cu colectivul MxMxwBByzzxvwxxvvvwv ywBzxvvyxvwzwzxvvxvwwmulte spectacole de teatru inspirate xvwyxzxvwxvwy..3244ELACORPORAIELASjRBjTOAREAFAMILIALjCUCAMERADEFILMATDINMsNj..3244zwENGxvvxzzxvvyBxvwxB Bxvwxxvxvvsub titlul de gBvwwgBBun soi de Bci pentru o BBNEW YORK PUZZLEzxzvBxv9de piesa va deveni Biletele la vvENGARNjTEATRALjsN.9I7ASHINGTONzyBwxW Bxvwcomportamente sexuale agresive Wgspectacol are un comportament agresiv yvdominant cu discursurile unor cadre W BB POSTFORMAENGWMeToo.0LEDOARIEPENTRUEMANCIPAREAREPREZENTjRIIFEMEIIsNTEATRUzzBBxvwunui proces de casting pentru proiectul de inter viuri cu persoanele care au acceptat B gSpre deosebire de cercul descris de Matei CASTING TOOLKITn afara cerculuiENG www.microistoria.roMicroistoria i propune realizarea unei arhive vii alctuite din povetile unor oameni obinuiidin ct mai multe comuniti un puzzle reprezentativ pentru Romnia de azi.zB B BBwBBCONTRASENSENGrtNSPIRAIAORESURSjINEPUIZABILjESEUzmult timp am citit piesa Hamlet ca pe gvvB scrierii piesei HamletzwwvBHamletlegendele pot crea uneori o realitate mai Go not to WittenbergzESEUIcoana epocii moderne este B un om nevrednic de exercitarea puterii BHamletHamlet a unui HamletENGnm9zESEUxvvBxw al epocii noastre este craniul din diamante care Bde descompunerea exact cum sunt ele Hamletspectacolul Hamlet xxvw
Pentru a va oferi o experienta de navigare mai buna acest site foloseste cookies.
Daca esti de acord cu acestea, inchide aceasta notificare sau afla mai multe despre setarile cookies aici | OK, inchide