Nr.xwxvwTeatru sclerosis multiplexConfesiunea UNEIACTRIEde Andreea BibiriDosar Centenar Tadeusz Kantorr rarticole de Andrzej Welminski Justyna Michalik Anna Krlica Mirella Patureau Cristina Modreanu Visky AndrsinskikThomas Ostermeier- INTERVIU -E timpul sa dam napoi actorilor puterea iar ei sa o constientizeze.nstia dadamampa oNo to spectacle. Or… maybe yesWith a star ting point in Yvonne Rainers manifest No to spectacle and Guy Debords book Society of the Spectacle Cristina Modreanu writes ml enlightening events in regards to the contemporary artists working process themes and struggles. The new way of fighting against the society of the spectacle is to use it in order to speak about the real concerns dominating contemporary society. One powerful tendency isoNu spectacolului. Sau…daEDITORIALnw cnd celebra dansatoaremanifestNo to spectaclew gndirea Societatea Spectacolului.mpotriva a ceea ce ei percepeau a fi principalul pericol pe care omul modern lavea de nfruntat. ntre timp Spectacolul wx No to spectacle cnd respiritelB E. Segal din wprofund sedus de Spectacol n sensul datgenerate de autenticitatea demersului lor.incluse la nceput de ianuarie n cea de a produs de Public Theater din New Yorkpentru relansarea spectacolului live un aduci n sala de spectacol pentru ca maiyytitluri anoste nu doar vechi de deceniiBacestora opresc numai asupra unui spectacolxvworatotputernicului Spectacol care ar putea fi nfruntat cu propriile arme. n loc de Nu spectacoluluiDanumai acelor spectacole care sunt gnditewxxvw xvvxz www.revistascena.ro Cristina Modreanu Ciprian Marinescu vxv Manechine kantoriene la Cricoteka TEMPS DIMAGES 2014de Ioana SileanufestivalwwFNTi 2014de Cristina ModreanufestivalwySolitaritate la BruxellesinoutzTraviata la ONBde Doina PappCRONICjDEOPERjyyCarisma centrului mobilde Mihaela MichailovdansyThomas Ostermeierinterviuz0LATFORMANTERNAIONALjDE4EATRUUCURETIeveniment RICOTEKAONOUjCASjpentru KantordosarwCricot 2dosarxv4ADEUSZANTORI0INAAUSCHde Anna KrlicadosarxINPERSPECTIVjFEMINISTjde Andreea Bibirivoice overzxPe ecranul memorieide Mirella PatureaudosarwArta happening-uluidosarxANTORUNIVERSULIDEILORde Cristina ModreanudosaryxhTDEMULTSEGhNDESCteatrele la publicul lorde Marian PopescuPUBLICULUISCENELEyCENTENAR TADEUSZ KANTORDOSARxwxvwPUZZLENEW YORKCelebritatea OLLYWOODIprovocarea ROADWAYy24CERCULTeatru sclerosis multiplexde zvEPISTOLARjTRE3EBASTIAN6LAD0OPAde zwzINTERVIUfoto Mihaela MarinThomas OstermeierTIMPULSjDjMsNAPOIACTORILORPUTEREAIAREISjOCONTIENTIZEZEal teatrului Schaubhne din xxvwzxvNici experimentul teatral axat Bwxunul din cele mai sonore nume ale INTERVIUINTERVIEW the People opened the Interferences Festival the most relevant international festival in Romania today. Ostermeier defines his theater as nm Am fost gmod fals de a se preface de a simula realismul meu social sau sociologic dar cu actorii sau despre stilul de actorie gpermis toate aceste lucruri nspre ce Cel mai important caracterelor. Prin urmare i provoc le contrariul firescul. Dar mai ales ceea ce gdictator… xv xwxw T.O.Bg T.O.foto Mihaela MarinINTERVIUpe care o am… singurul lucru de care T.O.BBgteatrului T.O.ea se pot deschide pot evolua se pot Ostermeier teatrul T.O.Bcelei mai pure depresii. Pentru mine este un laborator de cercetare asupra gwconducerea teatrului Schaubhne am T.O.gpiesele montate de Falk Richter sau Katie bucur cnd privesc tot acest amalgam uman din care e format publicul foarte gNichts nimic nu e mai de succes dect succesul. Bsau cu creatorii de teatru. Pentru publicul le place spiritul spectacolelor noastre care e unul foarte deschis spre toate genurile de ggPe cnd n alte teatre se poate observa gul meu a trecut xvajuns aici… T.O. T.O.Ar fi sentimental… Ar fi banal.o pasiune Nora Hedda Gabler pe care wygmileniului III. Care e tipul de proces prin T.O. De fapt am ntotdeauna un stoc de wvwputea monta. Mai apoi depinde foarte ggDin timp ggla INTERVIUMai ales cnd suntem n turnee e mai B T.O.vechiul concept de teatru n care acesta vorbeam despre realismul capitalist capitalist l definea drept arta care nu numi teatru realist dar nu n sensul de realism socialist ci eventual teatru sociologic. Nu social nu socialist. E sociologicconflicte sau marile probleme cu care vin T.O.gde cinema de teatru arte care sunt ceea ce celor ce gndesc diferitgvom putea schimba nimic prin teatru T.O.gcreator german de teatru politic a fost spectacolul va fi mult mai academic. BBg T.O.gPoporului este foarte personal. E n mediul gApoi sunt de asemenea norocos cnd ridicate de protagonist n spectacol se gBINTERVIUteatru. Atunci lucrurile devin importante. gcreatorul acela are propriul univers. Asta creator de teatru politic care va veni … T.O. e n turneu mondial acum.gnceputului de mileniu T.O. T.O.gg T.O.xvxzxzBtradus g T.O. Oh multe lucruri teatrul xvxvwvEVENIMENTBfost punctul de plecare pentru tema wywBritanie povestesc despre felul lor de a NOIEMBRIE FEMININ Platforma NTERNAIONALjDE4EATRUUCURETIxvvyceva scris de altcineva de fapt. mi place Inelul de Tinichea foto Keith PattisonEVENT The feminine profile is merely a shadow in the Romanian public space and in theater as well. The Romanian public space is traditionally opposed uqwe watch a feminine character on a Romanian stage it is likely that we are confronted with a masculine point of view. On the Romanian stage Cristina Modreanu last November was to share womens stories told by themselves. Two of the artist invited are interviewed here. Bam fost mereu un bun observator. mi B propriul scenariu xvvwfoarte specific de a lucra. Are o rigoare Cartografierea unui spectacol ncepe de ByVictoria Melody EVENIMENTwvwvyyx Bspectacolul Inelul de tinichea glumii. Spectacolul nu este doar despre v yvzw mine. Scopul spectacolului devine acela de a pierdut la concursurile de cine el a ciudate facem noi oamenii acceptnd g Care este cel de-al treilea proiect pe care xvw Bmereu n familie despre nmormntarea domeniului. Este important pentru mine pentru oameni. Temele spectacolelor Bcnd i invit pe oameni n sufrageria mea. de concursuri wwFESTIVAL4-03-3SAUFARFURIAGOLAjBvedere spiritual. Oferta din program a Dinner for sexismEvenimentele la care am participat eu care au avut loc la Fabrica de Pensule. Simpaticii membrii ai colectivului un grup Ce am ntlnisem acum doi ani tot n cadrul TEMPS DIMAGES prin intermediul cu unul dintre spectacolele companiei un spectacol superb cu teme sociale mnuite iscusit de o foarte matematici care cel mai probabil nu ne despre oprimarea femeii reducerea sa la recurge la argumentul problematic al accepte toate aceste constructe sociale.nlmpnlmp the fact Temps dimages introduces culture to people who may never get in touch with it otherwise Ioana Sileanu observes that in terms of FESTIVALwxinterogare a resorturilor individului Aceasta este libertateacine a apelat furios la serviciile respective la tot acest amalgam de locuri comune Bargument aproape la fel de ndoielnic ca zxvwzla TEMPS DIMAGES cu spectacolul De Festivalul a crescut de la an la an iar segmente de public care probabil ar xvwzAceasta este libertatea art schools and struggling to find themselves a place on stage. Operating as a platform of visibility for these artists the festival is a talent a little investment this talent can be even better framed in more developed productions. Which is why the author believes the future is going Banii sau arta dilema teatrului independentwyBxvwzvechi sau mai noi locuri n care se face wCaf la Unteatru la din gCoquette sponci n unele e att de frig nct te Bxvwznumai mari nu pot fi spectacolele de pe tinerii actori pentru casting o idee xvwz. confunde cu un firesc decupat direct din BiFESTIVAL5JCinci ore cu Mario FESTIVALwzIulia Colan n cnd e vorba de piese contemporane. Intrat n festival cu pe care o avea de spus. Poate tocmai xvwzAlmost de AlmostNu am putut vedea toate spectacolele xvwzmultitudine de premii dintre care unele ceea ce e un simptom al nevoii acute de de stat prin numeroarele fisuri ale sistemul independent ar putea aduce o Spectacolul Cinci ore cu Mario n regia cu universul despre care era vorba n xvserie de metafore scenice evocate prin varii motive pe care nu le mai reiau aici. pe harta teatrului independent din xvwzxvwvvwvvmllcelebrate cultural memoryrespect for cultural memory is the main cause for the crisis in this part specialists quoted in this special dossier dedicated to his memory. Articles about the new home of Cricoteka Kantor39s museum in Cracow his famous works his happenings the common artistic ground he shared with other mllThe Dossier was produced with great protector of Polish cultural memory.wDOSARVNTFDFMFCSFJNFNPSJBDVMUVSBMF535553335 6 4 503wDOSARBwvwyxvwzByvplanuri de integrare a ei ca parte a xvvdintre elementele programului pe xvvxvv xvwwmarionetelor la Institut Internationale de Aici a fost subliniat rolul lui Kantor multidisciplinar pentru Cricoteka. programului inovator al Cricotecii. transformare a obiectelor postindustriale BBwvSJDPUFLBwDOSARBwvvBBsistematice asupra acestui fenomen.Metode moderne de lucru cu spectatoruldomeniul turismului cultural constituind un loc prietenos pentru fiecare segment atelierelor de teatru ncepute anul xBxvvxvwywDOSAR1FFDSBOVMNFNPSJFJVNCSFMFVOFJQPDBMJQTFEFQPNJOF BLa nceputurile mele ca membru al echipei parte din spectacolele sale a publicat n ultimele sale spectacole. A des Champs Elyses unde pe atunci mai veneau mereu precise urcnd adesea Cred Teatru independent Teatru informel mult nainte de Thtre du Soleil sau de xwteatrului un teatru autonom. Autonom fost ntotdeauna omul rupturilor radicale. gwv e pragul care ww zvwwwDOSARxnumeau apoi raportul cu moartea ca imagine B cu grotescul teribil al imaginii materiale Vor urma wwvwwwvcu perciuni sat bntuit de cadavrul g Bw BBn loc de epilog sau de improbabil happy-endBwB acest al doilea cuvnt. DRAGOSTEA. giBwwwwwyewvxxvDOSARVODG6JBG4JTFNOJGJDBG6JBDPNQBOJFJEFUFBUSVOEFWPMUBSFBQSPEVDG6JJMPSSJDPUOQwcompaniei sau conceptul teatral unicau fost n general considerate cea xB gmai important modul n care Teatrul xmodus operandi n arta lui wwxwzxcaracterului lor Cricotesque este faptul toate metehnele concomitente de Cricot a fost mutarea lor de pe scena cabaret artistic n timp ce altele mai recente ar putea fi clasificate drept wxwxxBxpoetice sunt pline de mistere desprinse Maria Jaremapasiunea ei pentru teatru. Picturile ei Bal Grupa Krakowska Grupul Cracovia Bxunei mici cabine de un negru straniu n foto C.ModreanuxwDOSARZbigniew Gostomski profesor la cofondator al Galeriei Foksal. El este una Druga Grupa al doilea grup a fost format din trei persoane Jacek Maria BBwy xyJacek Maria Stoklosa este un artist Maria StangretBwv Bwvggwv evenimentele. O parte dintre acestea sunt B sau Antimanifestarea9vx din Palatul BwwwvwOxxg Bde teatru special a fost planificat pentru . Acela a wxCricot teatrul este locul unde legile artei se mpletesc cu caracterul aleatoriu al ntregile noastre familii. foto C.Modreanuxdevotament total aport creativ ale imaginii de teatru. Cnd formula xBla fiecare membru al echipei. Suntem xBfost una dintre metodele principale ale xceva mai mult dect un alterego era . B la arta lui Kantor ar fi fost probabil . Manifestul drept cele mai importante lucruri. A fost modul n care au decurs lucrurile e cel gxxDOSAR performer ci un subiect n sine care are diferite locuri avnd diferite origini. Erau actori de cel mai nalt rang profesional yxAici intervine povestea cu manechinul. xprotagonistului. n timpul spectacolului Brolul meu din patul din . Teresa referitoare la scena n care preotul Clasa xerotic cu neologisme att de alarmante Bcteva fragmente din Witkacy n Clasa toate replicile au fost concepute din trimitea la mi amintesc cum am contribuit cu Clasa wxBspus Eu nu am scris nici nici . Eu yxBn felul n care o face un spectacol. ceea ce este aparent spectatorului dar xyDOSARcel mai atractiv aspect al muncii teatrale. xcaracteristici l fac universal. Este posibil zxxun curs natural al statutului meu artistic n drumul spre propriile spectacole. La wxwyxau fost irevocabil legate de teatrul a opri orice activitate a actorilor au dus zvw x xxxxBncepem cursurile de la comportamentul unui spectacol editarea scenelor elementare este construirea unui alfabet succesiv n comunicare. n mod straniu Bateliere despre istoria teoria filosofia xKantor sau tratarea operei lui n mod dogmatic ca un tot unitar.xxwwzwvxvvxxvvzxvvzxvvxvvxvvxvvxvwwxzDOSARfoto C.ModreanuxDOSARSUBIBQQFOJOHVMVJMB5BEFVTBOUPSvv happening asupra culturii contemporane Bwvgw wwBare un scenariu prestabilit de cele mai multe ori acesta este considerat doar DOSARxBwvwz gBBB acest putnd fi interpretat n multe feluri.BB xvwxxDOSARBwwzxgonflabile. Publicul care se adunase n zcare informau despre locul n care se afla aceasta pe traseul nspre galerie. Cu de magnetofon. Atunci cnd coletul Kantor a gndit un public pasiv care lui Thodore Gricault. La construirea de baie prosoape din frotir produse Instructorii mpart maculatura. ncepe protest politic sau un manifest ndreptat Bunse cu un sos lipicios alergau euforice fotografii cu familia fotografii cu iubitele fotografii cu copiii fotografii porno bilete la film bilete de tramvai foto necunoscut OxDOSARwvreproduce ci este mai nainte de toate BBdomine ntregul. Face toate aceste lucruri ywvwwxwyzwzxvvwzwxvvgxvvcu Centrul pentru Documentarea Artei lui B foto foto sfera spectacolului de teatru. Acest act destul de reprobabil este considerat a fi wfundamentul uneia dintre etapele de xtimpul spectacolului a fost determinat BxDOSAR5BEFVTBOUPSG4J1JOBBVTDIBOUVJG6JEFUSFDVUAnna KRLICABpe care au fost notate attea comentarii amintirii n schimb despre spectacolele BB 9v9vBntoarcerea lui 9zvB. gde a ne aminti de a reconstrui sau de a n nostalgicele fotografii de familie n o pierdere. Cmpurile semantice ale la lipsirea de cineva drag sau de ceva. Nu B yvDOSARDe cele mai multe ori starea de pierdere gBmai multe ori fiind vorba despre opere culturale cu materialul creat n timpul xtrecut. imaginea amintirea corpului material Bw BAcesta apare pentru nceput n perioada Teatrului Independent Conspirativ wzxwzzforma dramei lui Cocteau pe care Kantor wcare este primul erou bntuit de trecut. BOrfeu scria tot mai multe imnuri despre a individului care se poate manifesta cele trecute devin cele de acum. B B Pentru Kantor corpul este acea ndelung spectacolele lui Kantor corpul devine scenele n care apar trimiteri la artefacte ywDOSARgB9v9vKantor putem avea uneori impresia timpul doar n aceste categorii mai sunt al unei alte ordini. Locul a fost evocat . n este de asemenea topografia. Din Bgtrecut precum sala de bal din sau cafeneaua din Bandoneon unde pe n opera lui Kantor. Acest spectacol este mater dolorsa a cafenea. n scurt timp mai vin cteva unul dintre cele mai impresionante gzvmotivelor ce revin constant n ambele g cu temele ce fac trimitere la biografia ei folosind pentru asta mecanismul B cu intimitatea creatorilor lor din care yxDOSARScrieri despre teatruVolumul editat nxvwzTeatrului Independent Teatrului Informel Teatrului autonom Teatrului imposibil este intitulat chiareste un univers autonom cu legileeseistice. Este oglinda procesului de wvvBOUPSVOJWFSTVM JEFJMPSPROMOyyOPERAOpera evolution and revolutionWriting about the essential impact of theater on the opera productions of the last decades Doina Papp is mentioning a list of famous direc tors who created a revolution in this artistic fields. It is an introduction to the review of the new Traviata production which opened the season at 3PECTACOLULDEOPERjEVOLUIEIREVOLUIE4RAVIATALA.Doina PA PPwz a patronatla puesta enescena de opera revistaBB9vunor nume ca Giorgio Strehler Peterpare a fi atins ntre timp limita de sus acumulat succese importante n opera din secolul X X impunnd un curent cu de la Teatro Reale din Madrid de unde ale lumii semnate de Peter Sellersgdes citat scria acestazvcualias Don Juan deBteatru total aplicatlfoto Gin Photofoto Gin PhotoOPERAyz seara premierii Teatrul din Bcu un concept nou adecvat timpului care admite originalitatea modernismul nu teatrului totalxvvSplendoarea acelui spectacol care a integrat componenta de modernitate ca un fanion biruitor albul aseptic al deschiderea noii stagiuni la un titlu pe ct de a prestigiului acesteia de la renovarea BwvvwvBpanouri ce se vor inspirate din arhitectura de construirea scenelor importante petrecerea din casa Violettei din actul scena din actul II de la casa Florei unde ansamblului corurile sunt cea mai mare Brolul Violettei Aurelia Florian se impune Adio dell passattocu care ne mndrim face din Germont timbrul baritonului care la Verdi mai ales n cartea sa yDANS23-.4255-.VECINjTjIIURMELAANIDELAsNFIINAREBxvvzxvwwyzxvvxvvgxvwwxvwyBxvwyml Mihaela Michailov in order to underline the struggle of the contemporary art on the local stage. The author praises the artists involved in the ml BgB Laboratorului de cercetare n care Cadrului deschis de performare Repertoriului osificat pe care privit ca produs unic al gDANSynovatoare au avut loc ateliere cu deschis sertare ale memoriei dansului contemporane din Romnia. xvvSertar xvvconsolidarea culturii coregrafice. Sertar a Amprentaxvvrelevante pentru modul lor de lucru yxvvcontemporan fragmente de spectacol program conceput xvvxvwwa propus un laborator performativ construiau spectacole n timp real. o serie de evenimente centrate pe vxvvPlatforma xvv xvwvxvwwWwxvwzstilistici complementare etc. xvwzpe promovarea dansului contemporan forme simbolice de ocupare a dreptului xvww xvwwdiscursul dansului contemporan din yDANSpromovate de centru. Xavier le Roy corpului n raport cu lumea n care este scene deschise a dansului contemporan proiecte editoriale dinamitnd astfel xvvDedublarePreview Nesomn these bodies as far as we couldgBun Cva r te t gBcare o impune prin raportarea la un culturale interogarea capitalului de centrate pe produs protest mpotriva giradiant prin multiplicitatea punctelor arta este de cele mai multe ori doar wvwvwxvwz Mihalcea.hTDEMULTSEGhNDESCTEATRELELAPUBLICULLORyBspectacol este urmarea unei persoane actorul secretarul literar sau sponsorul. decidede politicile culturale BDe ce instrumente dispun teatrele pentru Emisiunile de divertisment ale acestora fixat publicul lor descifrabil acum de divertisment repetitive adesea publicului lor sensul unui comportament Bschimbarea unghiurilor camerelor din mediate. este mai frecvent. Asta atrage. La fel ca Publicul se vede pe sine. Oricine se poate vedea poate de divertisment e att de mare cum i public de teatrudintre aceia pentru care teatrul este o atunci cnd e vorba de participarea segmente atunci cnd e vorba de Bg altceva programele teatrale. Anul trecut tot v. Teatrele n teatru nu se dau banii napoi pe bilet B.mediocru sau prost n inima Capitalei spectacole. Publicul vine teatrul gatt. El nu face parte din comunitatea De ce nu se gndesc teatrele la publicul tot mai mult mult mai mult dect nu a celor care sunt comunitatea teatrului.9 Does Romanian theater think about its audienceTheater critic and academic Marian Popescu revises the steps taken to the actual stage production and asks necessary questions regarding the decisional process resulting in the construction of the repertory of public theaters in Romania. Popescu observes that these decisions are not based on information about audiences needs almost no studies or consultation process is ever involved. Romanian theater is not aware of the constant competition with television and does not have a coherent strategy to develop its audience. 3.0555foto Adriana GrandELEBRITATEAHollywoodIPROVOCAREABroadwayyrolul principal Nu sunt un fan Jackman dar cnd am rolul principal din w American Sniper scrie Deadlinecriticul de la nu soi de promiscuitate a privirii. n lumina reflectoarelor un subiect mai Bn celelalte roluri principale Patricia De la Merrick la Chris Kyle din American Snipererou controversat suferind de sindrom gBirdman.lipsa de ncredere n sine probleme Elephant ManNEW YORK PUZZLE2524Teatru sclerosis multiplexzvale lumii noastre. Avem din nou nevoie rolul de instigatori disturbersncheiere a reuniunii Australian Theatre belgianca Frie Leysen fondatoare a printre altele cu Premiul Erasmus n xvwzacest proces pare imposibil de evitat. estetice prin urmare are nevoie de fiecare imediat cel al momentului mplinirii.alimentate de energii subversive. are posibilitatea de a cultiva integra produse ce pot deveni independente de Theater sclerosis multiplex The creative process shouldnt be firstly entertaining as theater is the art meant to ask questions remind us how to be creative and how to by most of Romanian critics. Sociu uses as arguments the Greek theaters approach to audience participation and quotes Simon Goldhill and Angeliki Varakis to prove the ancient Greek theater makers were aware of the importance of involving spectators into live performance. jTRE 3EBASTIAN6LAD0OPAD E S P R E T E AT R U L PA R T I C I PAT I Vcu tine despre teatrul participativ. aveam opinii diferite. Motiv pentru care n ultimele decenii un aspect care este dintre anumite modele participative n paralel cu ntoarcerea oamenilor de legiwBx de cele mai multe ori a fi fragmentat w88 x88 y Spre la referendumuri locuitorii Atenei luau pentru grecii antici faptul de a fi n public z Despre pe mai multe planuri ncepnd cu planul votare a autorilor dramaticiBsub forma uralelor sau a protestelor yvfilosofia-politica-pe-intelesul-tuturorzwx. Grecia cele mai variatealtceva dect o introducere. Scopul era Cu drag xvwyxwzwEPISTOLARINPERSPECTIVjFEMINISTj .35.5.42zxWwwywxvwzB Despre tot. B g ggBUnchiul Vanea wz Cehov… cel mai sincer nefericit… n vrea comici din gura lor curge nefericire gndesc bine Sonia de fapt sunt foarte B VOICE OVERUnchiul Vanea Bdeplin fericit cum definim atunciVOICE OVERzy gdiferite. Unchiul Vanea astfel B Btrebuie facultate de specialitate pentru asta. Dealtfel nici ea nu e mai bine. Are Batingerea minii sunt cu ochii mereu la ngerii vom vedea stelele eu cred asta succesului cu nemurirea frica de Oricum un psihiatru ar diagnostica B Despre Astrov spune nainte doctorul venea foarte rar pe la noi abia avea timp iubirea ei pentru Serebreakov. Se simte gzzVOICE OVERde vedere al perioadei de schimbare a wytrecerea la sistemul comunist din care nu fi replica Elenei Andreevna Eu sunt un g BBde sinucidere a lui Vanea ntreaga lui din pricina Elenei. dect foarte rar. Cele mai inteligente sunt puse n gura Elenei. Elena nu este Nefericirea ei vine din dificultatea mai frumoase monoloage feministe Tocmai cum a spus Astrov adineauri Cu gB BUnchiul VaneaBBmerge mpotriva vremii sale. Marile piese masculine. n antichitate puteai ntlni piese de teatru cu titlul Electra Medeea Clitemnestra gcentral masculin ne construim ntreaga xvvvg Unchiul Vanea VOICE OVERzde fapt sursa ntregului conflict al Curajul unei perspective propriiBxvvBnegociat dinainte munca mea nu a fost B Scriitoarea vorbea despre nefericire. Ce de una dintre cele mai prolifice cariere BB gBBperfect cum nu puteam fi de acord cu B Bn cadrul acelui proiect a constat n Purificare zpsihic. acesta declara este spectacolul meu sensul unui spectacol. n sala el se referea la acest spectacol n pe care nicio regie nu le poate substitui. gparcursul carierei. Prin urmare nu doar trebuiesc schimbate. Este forma cea BBprobleme personale pornim noi la drum. BB feminism n ncercarea mea de a avea VOICE OVERShot Festival last summer. The author comments on the limits of the social and performative representation as seen in the heart of the European 302-.52 SolitaritatesNTURNEULARUXELLESn valuri. Primii sunt romnii care rd cu . Toate astea sunt subiecte comune europene. Solitaritate xzvvvvwzv BxBcercurile critice nBwzvvvvxwxvwyINOUTzprovocat confesiuni n direct moderategalbumul de familie al teatrului.este un proiect de activare a arhivelor ce va continua pe parcursulxvwnceperea spectacolelor programate.STIRI IN MEMORIAMzNEWSComedy Remix -reviving the theater archivesqp murlmuul OMEDIA2EMIXACTIVAREAarhivelor teatraleArhivele Teatrului de Comedie au fost zxvwwvwv proiect de To m a D a v id Esrig Lucian Giurchescu Marin Moraru. Spectacoluldocumentar-liveIn memoriam Valentin Nicolaunceputul de an a adus o pierdereValentin Nicolau. Meritele sale cacomemorative sunt egalatemeritele de animator cultural.n calitatea sa de director alediturii Nemira Valentin Nicolau BBmereu aproape. foto Mihaela Marin40G530.F1536130.07335-034150-6-60.50.5060330030330330.55PNBOEFBCPOBNFOUVMQFOUSVBOVMFOBSPFWJTUBTDFXXSFXXBJMDPNSPHNBFOBSTDF
Pentru a va oferi o experienta de navigare mai buna acest site foloseste cookies.
Daca esti de acord cu acestea, inchide aceasta notificare sau afla mai multe despre setarile cookies aici | OK, inchide