Revista NR. 19

    RAMALIPSITjDETRAGEDIEAEDDEIABLERnVIZIUNEALUINDREIERBANde Iulia PopoviciIstoria performance-uluiEinstein on the Beach 2012 PlajaDublin Fringe Festival I am never not hereh 2012 PlajjjaMINIINOASTREde Cristina Modreanu de Vera IonBonnie MarrancaDosar Teatrul AmericanContemporan6EDEREDEPESCENANEWYORKEZjwyxvwxleinmst centuryCristina Modreanu mentions three performances Noemi LaFrances Choreography for an audience Agoraphobia conceived by Lotte van den Berg and David Levines Habit that have at least one thing in common they all require the spectators active participation. Modreanu wonders if the emancipated spectator is just a temporary fad or the very expression of the creativity of a new generation of artists having to confront an increasingly picky spectator one that is reluctant to leave the home and feels oversaturated with images.Bhomeless microfonul prin care ni se adresa. Cnd a al consumerismului celor care se gndesc wconform conceptului artistului american David Levine fusese construit interiorul xwSpectatorul emancipat The Emancipate xvwwCoreography for an audienceCoregrafie pentru public un concept al coregrafei de covor dinamic filmat din diferite unghiuri. La final fiecare participant din yvvAgoraphobianecunoscutului ne vorbea la telefon unui prieten a unui ghid a unui guru sau BHabitxunui spectacol cu publicul inclus. participarea publicului la spectacol nu conceptul unui performance live. De genul ce mai saturat de imagini conservate on-linexwxxSpectatorul emancipat al secolului 21EDITORIALwxSUMARwxvwx xvvxz Cristina Modreanu Ciprian Marinescu Florentina Bratfanof vxvDOSARFNT 2012CRONICA DE TEATRUInterviu Bonnie MarrancaInterviu Joseph V. MelilloIstoria perfomance-uluiEinstein on the Beach 2012 3TRADAISCENAUNTEATRUinterogativ 7ATERMILLENTERUMEADUPj2OBERT7ILSONEcologii teatrale Spectacolele viitoruluide Bonnie MARRANCAde Cristina MODREANUwywww xvwx.ULjSAPEMsINECEPOIFACEAZIEDDAABLER 3CRISORILE0ORTUGHEZE gregia Aureliu MANEAxzxxTEATRUL AMERICAN CONTEMPORAN6203..792www.revistascena.roCONTENTSDOSARPROFIL INOUTRUBRICIARAGIALEIESTETICAABSENEICERCUL24yPirandello sau postdramaticul avant la lettre 4 4NINSORILENyunteatru anti-consumUBLINRINGEESTIVALi yvyxPipilotti Ristgzv7IM6ANDEKEYBUS5LTIMA6EZde Andreea BREAZU zwHussein Chalayande Mona-Silvia TIMOFTEzzUSsNTPRIMARULVOSTRUPOSTFORMAyjIEIITERIBILIDINOFFROADWAYPUZZLENEW YORKNxw.AIONALISMIINTERCULTURALITATEde Alina NELEGAREACTIIADVERSEyzyCRONICA DE DANSThe Perfect Gardencoregrafia Chris HARINGxCASTINGTOOLKIT24 DESPRE CARE -243624A fi sau a nu fi 34actor de casting34John Cage – 100 de anide Florentina BRATFANOFzzCESI – .4258.N STUDIUL IMAGINIIdedicated to contemporary American theater in this number of brings information and perspectives reflecting on recent main events and trends on the New York theater scene such as the Einstein on the Beach revival. producer of BAM complete the picture.TEATRUL AMERICAN CONTEMPOR AN 7despre contemporan o parte din documentarea xvwwxvwxxvwwThe Legacy TourBxvwxvcelebrat centenarul John Cage iar Philip xvwxxvwxvxvwwxvwxwvfragment din interviul cu binecunoscuta editoare a PAJ A Journal of Performance ywvvxvwwzvRomnia care a intermediat pentru TEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERzvBzxv Bonnie MarrancaEPINDEDEFIECARENOUjGENERAIESjICREEZENOIINSTITUIINOICRITICIINOIFELURIDEALUCRAmethods.With the occasion of a first collection of Bonnie Marrancas essays appearing in Romanian translation Cristina Modreanu interviews the longstanding American critic and editor some of the subjects of inquiry such as and Meredith Monk and about the very processes of art criticism and practices of as a form of art in itself Marranca encourages constant reevaluations of criticism in response to changing cultural paradigms in the era of social media and in response to the shifting grounds in the video sculpture theater and installation is now unavoidable and thats the future of any type of progressive though about performance she believes stating the need for new institutions and fresh critical approaches. Mentioning her experience as jury member at the Marranca draws parallelisms between the American and Romanian theater scenes and mentions the publication of upcoming issue of PAJ. CONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANserie de personaje foarte stimate n scena de aici precum Wooster Group Publications este unul dintre principalii ontologic versus accentul social. n eseul Bfolosit acest fapt ca punct de plecare se ocupe de plante. Am fost de asemenea Bcalitatea vocii lui Cehov de aceea acest fragmente din propriile lui scrisori. Am De fapt ambele eseuri sunt experimente eseu. Pentru Cehov am amestecat comentariile mele despre el cu fragmente vocea lui cu vocea mea.Ct despre Meredith Monk am avut o vocabularul ei profunda ei spiritualitate Wooster Group. wBdecupajele citatele redistribuirea diferite citate din cele spuse de actori eseului un proces care a creat un dialog construit pe principiul polifoniei o Becologia spiritualitatea imaginarul religia medicina pedagogia.pe colaborare. Toate vocile sunt importante n mod special n munca acestui grup. gwz Cronici de Asta era ceva nou printre criticii de teatru. La vremea aceea scriam deja serios wxeu era scris . TEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERscris pur Mendelsohn unul dintre cei mai buniw pe blogul Newrolul criticului pentru educarea cititorilorvdiscriminatoriu acei oameni care pot facegde vedere educate elaborate care nu au likewxxvwxxvwxv Bwvvxvwwycea pentru construirea istoriei teatrul american avem un mare volum devolume dedicate unui artist sau uneiultimelor decenii cu toate articolelegdintre marile bucurii ale faptului de a fi CONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANxvy dintre formele artistice. De asemeni anul podcastwwx pe xvwxca membru al juriului pentru festivalul de noua dramaturgie. Am fost extrem de g xvwyCe altceva ai descoperit despre teatrul romnesc n timpul Festivalului European al Spectacolului de la gvvechiul sistem. Oamenii au noi idei despre este recunoscut acum ca principiu xvultime decenii a dansului artei video gteatrul american. Oamenii creativi vor TEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERfoto Cristina ModreanuThe history of performanceObserving todays efforts to trace the history of American performance visible in the proliferation of exhibitions and commemorative events Bonnie Marranca writes about a groundbreaking moment in the field of theoretical thought around murq TDR then now years later grew into the anthology of essays entitled Happenings and Other Acts edited by Mariellen R. CONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANani la la crearea vreunei companii sau grup american de teatru ci permanenta performancegrupului FluxuswBwTulane Drama xHappenings and Other Actshappeningw vxentertainment mai larg iar cei care au contribuit cu articole sau interviuri au fost Rainer Robert Morris Allan Kaprow Dick Berghaus. performancewterminologie a avangardei americane. i BHappenings sau Pollock. Istoria performance -uluiBonnie MARRANCAEcologii teatraledistinge happeningul de stilul de joc cerut performancemai fie folosit de criticii de teatru. extins vocabularul critic al artei xvBde mai bine de un secol trecnd de la Bvolumul Happenings and Other Acts nu vvvvsau dialogurile despre dans dintre Rainer wvPROMOTEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERct de creative erau deceniile postbelice vvv futurist Kenneth King.wBAllan Kaprow Essays on the Blurring of Art and Lifeg Happenings and Other ActsMeat Joyuna din cele mai provocatoare dintre BDespre a fost scris pe fondul wCa schimbare de atitudine corpul uman vparte din scrierile despre performance doar spre puncte de vedere exclusiviste asupra lumii fie ele hetero sau queer theoryygay. lui contrapune noul performance visului lui dinti un fel de ideal rousseauist Bhappeningul de teatrul modernist al lui Bales la exemple teatrale relevante cum ar Sprechstckeconsiderate happeninguri. Destul de yvparte pornind din scrierile lui Eve Kosofsky ww CONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANTEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERinformelBcea a teatrului. se mai aproape de impulsurile Dada turbulente momente ale istoriei spectaculoase happeninguri politice de la wvomismentul ungerea corpului cu fecale biciuirea masturbarea scandarea vtuturor formelor de autoritate pare un xvvde mult se poate relaxa contractul social putea ca asaltul continuu la care a fost Happenings and Other Acts wn timp ce scriam acest articol la un moment dat am participat la un z a capodopere masculine. Aproape zwzzThe Reinvention of Nature sau The wxwyfelului n care spectacolele contemporane au oglindit societatea yv wyxvvvJoseph V. MelilloBrooklyn Academy of MusicwyBBBvedere demografic. Acest cartier fost increasingly used in contemporary productions to extend narration.Asked by Cristina Modreanu to reflect on his thirty years of experience as the BAM executive producer and curator of the Next Wave Festival Joseph Melillo shares some of his guiding policies exposing New York audiences to the global scene of performance and contemporary arts encouraging innovation in artistic production and fostering community and educational programs. Focusing the discussion on global theatrical tendencies Melillo points to the increase use of technology to tell a story.4EHNOLOGIADIGITALjEFOLOSITjDINCEsNCEMAIMULTsNEXTINDEREANARAIUNIIDINSPECTACOLELECONTEMPORANE CONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANTEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERwzgun nucleu al cartierului. Deci venind la celelalte tipuri de spectacol. Cartierul ca un pentru a extinde interesul pentru lumea ideilor. Programele noastre educative fondatorii grupului musical Bang on a Can yxyopere importante semnificative.v Weems de la Builders Association un artist de care sunt foarte mndru are un xyunui spectacol suport tehnologic toate aceste lucruri trebuie asamblate. Modelul ginteriorul felului de a spune povestea. DeMarcy Motta.wv wvyvwvCONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANwINSTEINONTHEEACHPlaja MINIINOASTREAlbert EinsteinEinstein on the Beach sau cronicile scrise la prima montare din wwzwxwzxvwx Einstein on the Beachwcntawwzywwxdevenit rapid un reper pentru spectacolul pe creatorii de teatru Peter Brook Andrei gdin spectacol Einstein on the Beach a traversat scena celor mai conservatoare despre ce constituie spectacol este pe x.Caracteristicile principale unele comune cu ale altor spectacole wilsoniene sunt xwznlmnbeach of our mindCristina Modreanu reflects on her experience of Robert Wilson Philip Einstein on the Beach at the Brooklyn Academy of Music mixing critical assertions with with its influx of imagery movement and music and still refuses pretations and cognitive meanings. Einstein on the Beach becomes a participatory artistic product where the spectator is invited to experience interact react and create his or her own significations. TEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERwEinstein on the Beach zzEinstein on the Beach e construit pe trei imagini principale curge. n sensul acesta Einstein on the Beach xxvxvwxBalt performer face gesturi energice cu ele ca de simple semne. Coregrafia care le necunoscut. pantaloni cu bretele. Einstein on the Beach a fost yEinstein on the Beach Einstein on the Beach poate fi despre orice de exemplu despre traseul zywzzxvvxvwxw permanent ceva nou un nou personaj fotografie un candelabru un text created equal but what about the B candelabru deasupra capetelor lor. ciclu repetat matematic. cu spatele la public. x Bdintre detaliile lor. Ca un mesaj plaje. Einstein on the BeachPROMOCONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANRobert WilsonLfounded by the American Watermill Center is a performance laboratory an artists retreat a work environment a museum and a home mixing the private and the public and blurring distinctions between art and life.wWatermill CenterUMEADUPj2OBERTWilson personal apartamentul personal la subsol se poate public creativ deschidere relaxare energie culoare organicitate spirit comunitar a fi curaj. TEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERfoto Cristina ModreanuCONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANwtheater that questionsF venues of theater performance an atmosphere of pervasive questioning and desire for change infuses the from the theories of Jacques Rancire Lichte Cristina Modreanu discusses ideas of artistic intervention.Revolutionary art is art that enables an audience to question the cohering permanent nor eternal and could be Scottwwnetwwyxwregimul gndirii de grup. Fiecare dintre xvwwpublic. 3TRADAI SCENAUNTEATRU INTEROGATIVfoto Cristina Modreanucinism al postmodernismului un nou val probleme punctuale ci pentru schimbare xwbrainstormingxvwwNew York. human mikex calea de BxvwwManhattan New York cteva tinere erau xperformance e una veche de cnd lumea York epicentrul unei gndiri performative deosebire de restul scenei americane. sociale flagrantey spectacolul z.yhomosexualilorzxvvcontractteme sociale de actualitate. Preocuparea pentru implicarea cu sens a spectatorilor emancipat. gLichteevenimentelor artistice.volumul citat mai susxvwwxvvTEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERxvterriblesWith the intention to convey the stylistic and cultural diversity of the New York theater scene Adam Rapps emotional visceral surrealist Bird in Hand which is a Cuban flavored poetical script and the domestic dark satire Them written by Jon Kern. CONTEMPORARY AMERICAN THEATERTEATRU AMERICAN CONTEMPORANDin multitudinea de oferte spectacologiceEinstein on the Beach la BAM la pe prolificul Adam Rapp poeticul JorgeAdam Rapp pe purificefie eficient la un cu totul alt nivel de Bhomelessspectacol memorabil care nu te poateginterpretate de trei actori prin elemente mainstreamadmirabil contrapunctarea scenelorPersonajul central un adolescent gayparticularitate unei piese vibrante despre xwTEATRU AMERICAN CONTEMPORANCONTEMPORARY AMERICAN THEATERxxfinanciar producnd spectacolul prin zvModern Terrorism Or They Who Want to Kill Us and How We Learn To Love Them.cunoscutul serial animat The Simpsons. PROMOBfoto Adi Bulboacadinamicii fenomenului respectiv asupra Bteatralitatea sau confortul privirii se Teatrul de mine din cadrul ieri sau 6.02-2 FNT FNT PREVIEWxzBcontemporane pe care teatrul le poate volumului de dialoguri dintre Jacques 2Bw volum Teatrul de mineCasa M un spectacol document despre xvwwColiseum din Republica Moldova n curtea din spate spectacol produs de mici nimicuri pe care curg w2Bxvvy.ULjSAPEMsINECEPOIFACEAZI Mihaela Michailov presents three productions included in the i Casa M M House Family Stories Games in the Backyardsurrounding world the shows are examples of pertinent theatrical inquiries into contemporary reality.6.02-2 FNT FNT PREVIEWpersonajelor interpretate prin devine cod comportamental comun de discerne punctele luminoase ci mai Bx. Casa M i Casa M este un statement x2xvv care BCasa Maccesoriile care definesc cadrele intime n text Biljana controlat de un context de teroare postsocialist ia forma anarhiei economice. insuportabil. este Bwz manipulat. este de putere. Teatrul de minecontemporane.xfoto Adi BulboacaxRAMALIPSITjDETRAGEDIEAEDDEIABLERg gpe bunegdetalii.gHedda Gablervvhippie I Love Lucy cu prin ochii Heddei care le . dintre cele mai bine jucate spectacole din g g production oversimplified the heroines comprehensible and normal in her circumstances the staging runs the risk of 6.02-2 FNT FNT PREVIEWPROMOxxCRONICA DE TEATRU THEATRE REVIEWAureliu Manea mai are ceva de spus SAU6ICTORIAINOCENEIASUPRACINISMULUIiwBwx deci gducem dorul.Bwwmai apoi pe scena Metropolis.wywxxvwxxxvvvyxvvvaprecierea lui din punct de vedere artistic ce efect a avut spectacolul de pe scena xxvwxPlecarea lui Aureliu Manea din snul acestei vBgz a Bzi Boare acest spectacol un punct de Bacum. caietul program al spectatoluluivictory of innocence over cynicism After twenty years of absence legendary Romanian director Aureliu Manea returns to the stage with a Mariana Alcoforado originally published in mrru tracing as its main momentum the belief in CRONICA DE DANS DANCE REVIEWxParadisul IGRADELESALEgParadise and its degreesf Bosch paintings the dance piece investigates the bodys substantiality in relation with technologys intervention in the contemporary world. semnat de xvwxeste un spectacol formate distincte. Mush Room este al ne putem gndi la el ca la un soft ca la un este continuarea Liquid Loft Talking Head n spectacolul pentru care Liquid Loft a xvvThe Art of Seduction o serie de Bdincolo de gesturi inducnd sentimental simulare. interiorul unui glob vremea poate fi fabricate ale unui paradis simulat.Acestea sunt cteva exemple cteva mostre ale unui univers recognoscibil ca este un spectacol inspirat de picture de este Bexemplu distorsionarea vocii inocente a PROFILyviunteatruimportante Nicoleta Lefter Premiul g trecut un punct focal al valorilor artistice xvwvLa acest moment pe scena unuiteatru pot proba talentului lor precum Florina au mai putut fi absorbite de circuitul la modul ct se poate de literal. avid de teatru.Din acest punct de vedere unteatru xvwv unteatru am sudat cuvintele pentru Bcare tinerii o au de a face teatru cu orice UNTEATRUanti-consumfoto Adrian BulboacaPROFILunteatrueste obiectivul exclusiv cultural de la care nu ne abatem unteatruscopurilor comerciale nu se supune Bdeconcertant. unteatruunteatruspectacolele cele mai bune ale stagiunii totalitatea ei. unteatruperimetrul delimitat de cei doi fondatori Anti-consumerist unteatru As an afterthought to the success of two unteatru productions Three Tall and Happy Days nlmlhost theater that promotes the visibility of the young artist for whom entering two founders of unteatru a name which simply translates as atheater.foto Adrian Bulboacafoto Adrian BulboacaywyxINOUThereo be able to honor the invitation to participate in the Dublin Absolut Fringe Festival with the discover a functional institutional framework excerpts from her discussions with Claire ONeill what is happening in the country but also and always to what is happening outside.proiectul Scrie despre Tine un proiect de xBFacem un fundraisingxvwxvxwzvvwvw program pe un an sprijinit de Arts Council mentoratul e informal noi suntem Bbursele la care ar putea aplica festivalurile Bwxvgwwvvapoi mai departe care nu au deci decoruri complicate sau cer eforturi mari de Festivaluri.5.2.346AMNEVERNOTHEREINOUTyyacesta e singurul festival curatoriat. gprodusului ci cu cantitatea de resurse pe succes dar au un proces autentic de Bgxxincubator. Oferim unul dintre studiouri gwgBfoarte important. De asta este interesant BBdark. participative.acolo.Nationalism and interculturalismAlina Nelega gives a lesson in thebenefits of interculturalism taking this context is not a simple concept its kind that hosts both a Romanian and working and thriving together. wvvvvwxpoate fi folosit ca simbol al romnismului vwgvBromnesc a beneficiat de contactulactorului. De curnd actori maghiari REACTII ADVERSE OPPOSITE REACCTIONSyz Bcare orict ar fi de ciudat nu este capitala pollretrograde tensiunea care vine din cultural. BEu snt primarul vostruPOSTFORMAyterenul de fotbal voi repara fabrica de xvPrimarul vostruFragmentul face parte din discursulgggde wyw. BB Capitalul narativ simbolicAcum terenul e distrus distrus. Acum wwg centrale. n conceperea discursului dealrol social pentru comunitate. Din acest punct deviitorului. project of education through artand cultural intervention writes rmoengaged in workshops of movementdance and writing where team workof community and of belonging to theinhabited space in this case the city of drafting of a mayors speech at the becomes a social project of collectiveintervention in the imaginary of change concludes Michailov.Nici Pirandello nici Cehov nu au avutnoroc cu primele lor piese.a wBwxwgwBuffoneManicomicoarrire triumful fascismului italian un public wwwwwwPirandello sau postdramaticul avant la lettrePirandello or the postdramaticavant la lettreAmong the great scandals of theater munm Luigi Pirandellos Six Characters in Search of an Author rrquestion of what was so shocking and what is still relevant today in Pirandellos mutsTo n ight to theSix Characters Braunschweig at Avignon.NINSORILE44 YESTERDAYS SNOWygcel mai Teatrul devenit om.xBwxymoment capital pentru Pirandello.ydeus ex machinaBxwwyywwwxwxCiascuno a suo modogwxw. Mai mult wxwxyNINSORILE44 YESTERDAYS SNOWyBwxpentru a sublinia sensul profund al piesei wyde puterea halucinatorie a spectacolului. wxzUn Pirandello poate ascunde un altPirandelloBwcu care a semnat de altfel toatezwxgBxwwxwywwTrubaduruluiiBefect dede realitate.ggviitorul lor spectacol. Braunschweig amai ales pornirile cele mai ascunse lamodaaltele. Decorul e simplu cu mai multeggmarginea dramelor invocate momentelescene melodramatice jucatelive Bunui text scris pentru teatru este vorba de al actului scenic. Nu este vorba de exilul dealtfel. Potrivit tipologiei noastre CERCUL24 THE CHALK CIRCLEyCaragiale and the aesthetic of As the dramaturg for the production of reflections and ideas that inform the known text. With the intention to bypassexpounds the approach of an aesthetic of absence in which spectator and actors alike are deprived of the security of asingle monolithic meaning. Caragiale is dislocated from the theatrical tradition another context the language of the vitale referitoare inevitabil doar la noi cei totul.BBdin noi.BgCESIiiigBxvvwxxvvvvyyMaMaMaiimumummultlteedededeettalii laCESIy xvwv CESIzvAICIsNCEPECORPULTjUeliberarevcare poate fi realitatea corpului feminin limitele sale.Kuvvuuvvovvovrv spune Richard Schechner n descrierea uvrovuvXhvuvuuvuuovWoUvZvvvcu performance-ul pentru a explora vvvZvoPooovvXdovovvPvPioXvmedii environmentsuouXuovuoWooovoWUvUvvUouUuUXWovuouivoWoUuvvooUPovoovorPvUvvUPWuuUoX 2vvuovvZuvUvouvXDovPvuUUuvvoXouovsuficient de permisiv pentru efectul dorit ZvXEyeball massage a fost 0IPILOTTI2ISTNothing Machine producea baloane de n Lob of the Lung Peperminta personajul Majoritatea mediilor create de Pipilotti pentru public. Organismul limite ale corpului ale gndurilor sau ale intime puncte de contact stabilite cu spectatorul xvvBgywCESIzwDgBuilding environments and installations with the use of video sounds and objects Rist explores the spectators sense of corporeality and challenges the audiences perceptions of physical presence in the world.principal scop este iluminarea. Bibliografie xvvAronson Arnold xvvResurse online xvwwvxy 8 v w. wwyxxzwcu un grup de performeri compania the Body Does Not Rememberwcontactului cu propriul corp are repercusiuni directe asupra instinctelor 7IM6ANDEKEYBUS5LTIMa VezISTORIIUNIVERSALEICATASTROFEIMAGINARECESIzxA Scratching the Inner Fields Blush Sonic Boom vremii elemente narative tot mai sens este xvvconstituie miturile despre uciderea mai interesante componente ale operei lui BlushBMonkey gfaustian aproape care va fi distrus de o Monkey BOedipus bt noir scenariu de Jan tragediei. y. pentru un spectacol sau pentru companie. yspectacolului Oedipus bt noir pe site-ul yvBody Does Not RememberBooty Looting un alt spectacol despre memorie prin prisma x.BxvvvMountains Made of Barking Monkey Bwyprincipalele teme. Din acest moment xCESIzyz. BlushxvvxIn wsunt aspectele exploatate. n Monkey zximaginile femeii gravide din film sunt xvvxz xBpractici.Bibliografie . w xvvxPROMOBpolifonia unor voci de femeie care cinci personaje care stau imobile fiecare Lumina se aprinde complet. O sufragerie BvBBsemn postdramatic. n cartea Teatrul postdramaticelemente.w xvvvale familiei care ar putea locui acest wxvvwzCESIzz3TRUCTURIPERFORMATIVEIPOSTDRAMATICEsNPREZENTjRILEDEMODjHussein Chalayan este colaborator al component poate avea valoare luat de mecanisme electronice sau fundaluri Bxvvv vautodefini ca act artistic. Bplecare purtnd pe ele ceea ce le fusese Bspectacol din scaune confortabile la o actele artistice sociale sau culturale. precum xvvwAirbornexvvReadingsxvvKaikokuxvwwx. propune privitorului cmpuri asociative performativ axat pe fenomene sociale economice politice etnice de mediu. hainele ca instrument complex de consumator. tot pasul pe podiumuri. Ceea ce trebuie postdramatice poate duce la acceptarea acestor forme de spectacol ca produse artistice la fel de valide precum teatrul xxvwwxyv performative acts and their contamination with postdramatical theatrical signs may lead to their validation as artistic products as important as theatre film or the plastic arts.CESIzMax BlackRegia Heiner GoebbelsxHand StoriesxxGianni SchicchiTe a t r ul Maghiar de Stat ClujxLes CorbeauxxBlutopiayvRuins True RefugeTe a t r ul Maghiar de Stat ClujHedda GablergTe a t r ul Maghiar de Stat ClujTeatrul Maghiar de Stat Clujxxzvvvxyzvxzyziixvwxwww.huntheater.rointerferencesdialog ntre voci WozzeckRegia Dvid Mrtonz Regia Margarita MladenovaxTe a t r u l M aghiar de Stat Clujyv Leonida Gem SessionTe a t r ul Maghiar de Stat ClujwRegele moare xAnamnesisyeScaunul lui EliaszUkcuk-ga99Regia Rober t WoodruffTe a t r u l M aghiar de Stat Cluji Turbo ParadisoInsulaxTeatrul Maghiar de Stat ClujPROMOCASTING TOOLKITzwxcreare al spectacolelor de teatru am dat. Meseria de a fi actor este al naibii de greaBtine nici atunci cnd directorul unui teatruBacest moment.actor de castingurin timpul unei sesiuni de casting un actor dexteritatea de a trece prin procesul de casting.la toateB1vtenace.w Florentina Bratfanof argues for the necessity of making the casting process a familiar practice in Romaniantheater given the large number of unemployed young actors who find few channels of performing in the context of a national theater culture. Bratfanof concludes with words of advice and encouragement to actors.FISAUANUFIACTORDEFFFSAUA UCASTINGCASTINGwvvxvwxcele mai importante dintre elefiind aceea a Centenarului Johnwwxwx243022-243624 BOOKS YOU NEED TO TALK ABOUTzmllcena.ro recommends Kay Larsons book published on theon the iconic American artists music.Cornel TODEAxvvBxvvBCunningham. zvzyyxvwxIN MEMORIAMteatrul national timisoaramanager Maria-Adriana Hausvaterstagiunea2012-2013Teatrul Naional Timioara este o instituie public subvenionat de Ministerul Culturii i Patrimoniului Naionalwww.tntimisoara.com

    Pentru a va oferi o experienta de navigare mai buna acest site foloseste cookies.

    Daca esti de acord cu acestea, inchide aceasta notificare sau afla mai multe despre setarile cookies aici | OK, inchide